Főoldal

mte logo2hatartalanul logo


szt

a miskolci könyves kálmán általános iskola és alapfokú művészeti iskola kaffka margit általános és alapfokú művészeti tagiskolája tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése

A Széchenyi2020 program keretében befejeződött a miskolci Könyves kálmán általános iskola és alapfokú művészeti iskola kaffka margit általános és Alapfokú művészeti tagiskolája segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése

 

A Miskolci Tankerületi Központ a mai napon befejezte projektjét a Miskolci Könyves Kálmán Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Kaffka Margit Általános és Alapfokú Művészeti Tagiskolájában, melynek célja az intézmény infrastrukturális fejlesztésén keresztül az eredményesség és az inkluzív oktatás (nyitottságra ösztönző nevelés) fokozása és a nyújtott szolgáltatások színvonalának növelése, ezzel biztosítva a minőségi oktatáshoz, neveléshez való hozzáférést. A projekt 40 millió Ft európai uniós támogatás segítségével valósult meg, az Emberi Erőforrások Minisztériumának „Az állami fenntartású köznevelési intézmények tanulást segítő tereinek infrastrukturális fejlesztése” c. felhívása (EFOP–4.1.3-17) alapján.

A beruházás célja a minőségi és befogadó oktatási környezet és hatékony nevelés infrastrukturális feltételeinek megteremtése. További célja a helyi szükségletek kielégítésére irányuló, racionális és hatékony működést biztosító korszerű nevelési, oktatási környezet kialakítása, különösen a tanulást segítő és közösségi terek tekintetében.

A projekt során az intézményben az alábbi fejlesztések valósultak meg:

  • tornaterem padlóburkolatának felújítása

  • új lámpatestek felszerelése

  • homlokzati hőszigetelés

  • hőszigetelt műanyag nyílászáró beépítése

  • infokommunikációs és részleges akadálymentesítés

A Miskolci Könyves Kálmán Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Kaffka Margit Általános és Alapfokú Művészeti Tagiskolájában megvalósult fejlesztések elősegítik a hatékonyabb nevelői munkavégzést, komfortosabb körülményeket teremtenek a diákok számára, ezáltal is segítve az oktató-nevelő munka színvonalasabb végzését.

A tornaterem felújítás nagymértékben elősegíti a mindennapos testnevelés magasabb színvonalú megtartását és hozzájárul a városrészben élők életminőségének javításához.

A részleges akadálymentesítés kialakítása, nagy lépés az intézmény megváltozott képességű tanulóinak és vendégeinek teljes esélyegyenlősége felé.

szt